pic

Πιστοποιημένο Στέλεχος Γραμματειακής Υποστήριξης Ιατρείου Και Διαγνωστικού Κέντρου(Full Course PA)

Οι γραμματείς ιατρών εργάζονται σε ιδιωτικά ιατρεία, κλινικές, κέντρα φροντίδας και αποκατάστασης, νοσοκομεία και ασφαλιστικές εταιρείες. Παρόλο που δεν παρέχουν άμεση ιατρική φροντίδα συνιστούν το συνδετικό κρίκο επικοινωνίας ασθενών – ιατρών, μονάδων φροντίδας υγείας – ασφαλιστικών εταιρειών και των λοιπών υπηρεσιών παροχής φροντίδας στους ασθενείς. Οι αρμοδιότητες τους περιλαμβάνουν την οργάνωση και γραμματειακή υποστήριξη του ιατρείου, τη διαχείριση των ιατρικών φακέλων και των βάσεων δεδομένων, την επεξεργασία των αιτημάτων των ασθενών, τον προγραμματισμό των ραντεβού, τη συνταγογράφηση, την τιμολόγηση, την
καταχώρηση των γνωματεύσεων κ.α.
Το πρόγραμμα σπουδών παρέχει τη δυνατότητα αλληλεπίδρασης και εκπαίδευσης από έμπειρους και καταξιωμένους επαγγελματίες και εισόδου σε ένα ταχέως αναπτυσσόμενο και  με κύρος επάγγελμα που συνεισφέρει στην ευζωία καθόλα τα στάδια της ζωής. Απευθύνεται σε σπουδαστές και
απόφοιτους ΙΕΚ, σε νέες και νέους που αναζητούν εργασία στον τομέα της υγείας καθώς και σε γραμματείς που επιθυμούν να παρακολουθήσουν ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα επαγγελματικής κατάρτισης και εξειδίκευσης.
Ως σπουδαστής θα παρακολουθήσεις ενότητες ιατρικής ορολογίας, διαχείρισης ιατρικών φακέλων, προετοιμασίας και επεξεργασίας ιατρικών εξόδων, προγραμματισμού ραντεβού, τεχνικών επικοινωνίας, αρχών εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων πελατών, αποτελεσματικής
διαχείρισης χρόνου, ψυχολογίας ασθενών, εισαγωγής στα κοινωνικά μέσα, οργάνωσης και λειτουργίας γραφείου, νομικού πλαισίου και επαγγελματικής δεοντολογίας και ηλεκτρονικής συνταγογράφησης.

Σε ποιους απευθύνεται:

  • Σε σπουδαστές και αποφοίτους ΙΕΚ στην ειδικότητα της Νοσηλευτικής, Μαιευτικής, Ιατρικών Εργαστηρίων και Γραμματειακής Υποστήριξης.
  • Σε νέους και νέες που επιθυμούν να εργαστούν στον τομέα της υγείας
  • Σε γραμματείς, που επιθυμούν να λάβουν εξειδίκευση

Επαγγελματικές Προοπτικές:

Ιδιωτικά Ιατρεία, Κλινικές, Νοσοκομεία, Διαγνωστικά κέντρα, Κέντρα Ιατρικής Αισθητικής

Μην χάσεις την ευκαιρία να κάνεις αυτό που αγαπάς. Στα σύγχρονα εργαστήρια της ΚΟΡΕΛΚΟ, μαζί με έμπειρους καθηγήτές με χρόνια εμπειρία στον χώρο, θα γίνεις κι εσύ ένας περιζήτητος επαγγελματίας! Συμπλήρωσε τη φόρμα ή πάρε τώρα τηλέφωνο στο 218 21 888 50!

  1. Ιατρική Ορολογία (Ορισμοί, Λεξιλόγιο, Συντομογραφίες και Ακρωνύμια, Χρήση της ιατρικής ορολογίας)
  2. Ανθρώπινα συστήματα και ανατομική διάκριση, Αρχές Φαρμακολογίας, Αρχές Παθολογίας και Χειρουργικής.
  3. Εκπαίδευση στις ιατρικές εξετάσεις ανά παθολογία οργάνου και στις αρχές κλινικής εξέτασης.
  4. Αρχές ενημέρωσης και διευθέτησης εργαστηριακών θεμάτων εξέτασης με διαγνωστικά κέντρα.
  5. Διατήρηση Ιστορικών και Αρχείων Ασθενών: λήψη ιατρικού και νοσηλευτικού ιστορικού, δημιουργία και διαχείριση αρχείων ασθενών.
  6. Ψυχολογία ασθενών
  7. Οργάνωση και λειτουργία γραφείου και γραμματείας ιατρείου, πολυιατρείου και διαγνωστικού κέντρου (ρόλος της γραμματείας, απαιτούμενα προσόντα και δεξιότητες, ενδοεταιρικές σχέσεις)
  8. Εφαρμογές Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (χρήση Office)
  9. Χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης
  10. Ηλεκτρονική συνταγογράφηση (Καταχώρηση παραπεμπτικών εξετάσεων με χρήση κωδικών ICD ανά ιατρική ειδικότητα και τομέα, Καταχώρηση φαρμακευτικών συνταγών ανά είδος ειδικότητας και φαρμακευτικών ιδιοτήτων σκευασμάτων. Καταχώρηση επισκέψεων ΕΟΠΠΥ, Καταχώρηση συνταγών που αφορούν συγκρότηση θεραπευτικών πρωτοκόλλων, Δημιουργία και ετοιμασία φακέλλων ΕΟΠΠΥ, Καταχώρηση, διαγραφή ή μεταβολή και επανάληψη γνωμάτευσης, Αναζήτηση αρχείου συνταγών και παραπεμπτικών ανά περίπτωση, Επίλυση θεμάτων που αφορούν συγκρότηση συνταγογράφησης ανά περίπτωση ενστάσεων του κρατικού φορέα).
  11. Επαγγελματική/ Ιατρική Αλληλογραφία (δομή, σύνταξη, πρότυπα, διόρθωση)
  12. Επαγγελματικές συναντήσεις – ταξίδια
  13. Νομικό πλαίσιο, Ιατρικό Απόρρητο, Ιατρική Δεοντολογία
  14. Υγιεινή και Ασφάλεια εργασιακού χώρου
  15. Διαχείριση κινδύνου
  16. Διαχείριση ποιότητας
  17. Αποτελεσματική διαχείριση εργασιακού χρόνου και επίλυση προβλημάτων
  18. Σχέσεις με ασθενείς, πελάτες, media και προμηθευτές
  19. Αρχές δημοσίων σχέσεων
  20. Αρχές εξυπηρέτησης και προσέγγισης πελατών
  21. Τεχνικές διαχείρισης παραπόνων πελατών
  22. Επικοινωνία: είδη, τεχνικές επικοινωνίας, αποτελεσματική επικοινωνία και επικοινωνιακά λάθη
  23. Γλώσσα σώματος και λεκτική επικοινωνία
  24. Ικανότητες τηλεφωνικής επικοινωνίας
  25. Διαχείριση άγχους
  26. Ενίσχυση αυτοπεποίθησης και συναισθηματικής νοημοσύνης στον εργασιακό χώρο

 

Δηλώστε Ενδιαφέρον:




Έχω διαβάσει και αποδέχομαι την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων