pic

Διοικητικό Στέλεχος Επιχειρήσεων

Το IΝΤΕRΝΑΤΙΟΝΑL DIΡLΟΜΑ ΙΝ ΒUSΙΝΕSS ΑDΜΙΝISΤRΑΤIΟΝ είναι ένα πρόγραμμα επαγγελματικής εξειδίκευσης, που απευθύνεται αποκλειστικά σε πτυχιούχους τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που έχουν στόχο να καταρτιστούν και να εκπαιδευτούν ως δυναμικά στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών, ανεξαρτήτου επιχειρηματικής δραστηριότητας.

Προσφέρει στους καταρτιζόμενους, στοχευμένες γνώσεις και εφαρμόσιμες τεχνικές στο mαnαgement,έτσι ώστε να είναι έτοιμοι να εργαστούν σε Θέσεις ευθύνης στην σύγχρονη και απαιτητική αγορά εργασίας.

Το πρόγραμμα αποτελείται από τρείς κύκλους. Ο κάθε κύκλος πραγματεύεται ένα από τα παρακάτω τρία αντικείμενα:

  1. BASIC ECONOMICS
  2. SALES MANAGEMENT
  3. CUSTOMER SERVICE

Βασική προϋπόθεση για την παρακολούθηση κάθε επόμενου κύκλου, είναι η επιτυχής αξιολόγηση του σπουδαστή στον κύκλο που έχει ολοκληρώσει. Κάθε κύκλος συνδέεται με τη λήψη πιστοποιητικού στο αντικείμενο που καλύπτει. Οι συμμετέχοντες, Θα λάβουν 3 πιστοποιητικά -ένα για κάθε επιτυχή αξιολόγηση ανά κύκλο. Στο τέλος  του εξειδικευμένου αυτού επιμορφωτικού προγράμματος θα απονεμηθεί στους απόφοιτους το συγκεντρωτικό πιστοποιητικό «IΝΤΕRΝΑΤΙΟΝΑL DIΡLΟΜΑ ΙΝ ΒUSΙΝΕSS ΑDΜΙΝISΤRΑΤIΟΝ».

Πρόγραμμα Σπουδών -Ενότητες

1ος Κύκλος: BASIC ECONOMICS

  • Εισαγωγή στην οικονομική επιστήμη και βασικές οικονομικές έννοιες
  • Η συμπεριφορά των καταναλωτών και η ζήτηση των αγαθών
  • Η παραγωγική διαδικασία και η προσφορά των αγαθών
  •  Το τραπεζικό σύστημα, η προσφορά χρήματος και η νομισματική πολιτική
  • Το φαινόμενο των οικονομικών διακυμάνσεων, ο πληθωρισμός και η ανεργία
  • Τα δημόσια οικονομικά
  • Ανάγνωση και κατανόηση οικονομικών δεδομένων σε γραφήματα
  • Επίλυση Θεμάτων οικονομικής φύσης

2ος Κύκλος: SALES MANAGEMENT

  • Εισαγωγικές έννοιες και ορισμοί
  • Προγραμματισμός & Σχεδιασμός Τμήματος Πωλήσεων
  • Προσωπικές πωλήσεις
  •  Επιχειρηματική ηθική
  • Δύναμη Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
  • Κατανοώντας τον Πελάτη
  •  Εντοπίστε τους πελάτες σας
  •  Στρατηγικές προσέγγισης στις πωλήσεις
  •  Διαχείριση αντιρρήσεων

3ος Κύκλος: CUSTOMER SERVICE

  •  Εξυπηρέτηση πελατών -Βασικά
  • Παρέχοντας άριστη εξυπηρέτηση πελατών
  • Εξυπηρέτηση πελατών στη βιομηχανία της φιλοξενίας
  • Εξυπηρέτηση πελατών στον κλάδο του λιανικού εμπορίου
  •  Εξυπηρέτηση πελατών στον δημόσιο τομέα

Δηλώστε Ενδιαφέρον:




Έχω διαβάσει και αποδέχομαι την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων