pic

Διοικητικό Στέλεχος Επιχειρήσεων

Το IΝΤΕRΝΑΤΙΟΝΑL DIΡLΟΜΑ ΙΝ ΒUSΙΝΕSS ΑDΜΙΝISΤRΑΤIΟΝ είναι ένα πρόγραμμα επαγγελματικής εξειδίκευσης, που απευθύνεται αποκλειστικά σε πτυχιούχους τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που έχουν στόχο να καταρτιστούν και να εκπαιδευτούν ως δυναμικά στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών, ανεξαρτήτου επιχειρηματικής δραστηριότητας.

Προσφέρει στους καταρτιζόμενους, στοχευμένες γνώσεις και εφαρμόσιμες τεχνικές στο mαnαgement,έτσι ώστε να είναι έτοιμοι να εργαστούν σε Θέσεις ευθύνης στην σύγχρονη και απαιτητική αγορά εργασίας.

Το πρόγραμμα αποτελείται από τρείς κύκλους. Ο κάθε κύκλος πραγματεύεται ένα από τα παρακάτω τρία αντικείμενα:

  1. BASIC ECONOMICS
  2. SALES MANAGEMENT
  3. CUSTOMER SERVICE

Βασική προϋπόθεση για την παρακολούθηση κάθε επόμενου κύκλου, είναι η επιτυχής αξιολόγηση του σπουδαστή στον κύκλο που έχει ολοκληρώσει. Κάθε κύκλος συνδέεται με τη λήψη πιστοποιητικού στο αντικείμενο που καλύπτει. Οι συμμετέχοντες, Θα λάβουν 3 πιστοποιητικά -ένα για κάθε επιτυχή αξιολόγηση ανά κύκλο. Στο τέλος  του εξειδικευμένου αυτού επιμορφωτικού προγράμματος θα απονεμηθεί στους απόφοιτους το συγκεντρωτικό πιστοποιητικό «IΝΤΕRΝΑΤΙΟΝΑL DIΡLΟΜΑ ΙΝ ΒUSΙΝΕSS ΑDΜΙΝISΤRΑΤIΟΝ».

 

Πρόγραμμα Σπουδών -Ενότητες

1ος Κύκλος: BASIC ECONOMICS

Ενότητα 1 : Εισαγωγή στην οικονομική επιστήμη και βασικές οικονομικές έννοιες

Ενότητα 2: Η συμπεριφορά των καταναλωτών και η ζήτηση των αγαθών

Ενότητα 3: Η παραγωγική διαδικασία και η προσφορά των αγαθών

Ενότητα 4: Το τραπεζικό σύστημα, η προσφορά χρήματος και η νομισματική πολιτική

Ενότητα 5: Το φαινόμενο των οικονομικών διακυμάνσεων, ο πληθωρισμός και η ανεργία

Ενότητα 6: Τα δημόσια οικονομικά

Ενότητα 7: Ανάγνωση και κατανόηση οικονομικών δεδομένων σε γραφήματα

Ενότητα 8: Επίλυση Θεμάτων οικονομικής φύσης

2ος Κύκλος: SALES MANAGEMENT

Ενότητα 1 : Εισαγωγικές έννοιες και ορισμοί

Ενότητα 2: Προγραμματισμός & Σχεδιασμός Τμήματος Πωλήσεων

Ενότητα 3: Προσωπικές πωλήσεις

Ενότητα 4: Επιχειρηματική ηθική

Ενότητα 5: Δύναμη Αποτελεσματικής Επικοινωνίας

Ενότητα 6: Κατανοώντας τον Πελάτη

Ενότητα 7: Εντοπίστε τους πελάτες σας

Ενότητα 8: Στρατηγικές προσέγγισης στις πωλήσεις

Ενότητα 9: Διαχείριση αντιρρήσεων

3ος Κύκλος: CUSTOMER SERVICE

Ενότητα 1 : Εξυπηρέτηση πελατών -Βασικά

Ενότητα 2: Παρέχοντας άριστη εξυπηρέτηση πελατών

Ενότητα 3: Εξυπηρέτηση πελατών στη βιομηχανία της φιλοξενίας

Ενότητα 4: Εξυπηρέτηση πελατών στον κλάδο του λιανικού εμπορίου

Ενότητα 5: Εξυπηρέτηση πελατών στον δημόσιο τομέα

Δηλώστε Ενδιαφέρον:




Έχω διαβάσει και αποδέχομαι την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων