Executive Diploma in Sales and Marketing

Ειδικότητα

Η λειτουργία των πωλήσεων και του μάρκετινγκ σε οποιονδήποτε οργανισμό αποτελεί τη βάση της επιχείρησης. Μια σωστή και επιστημονική προσέγγιση στις πωλήσεις και τη λειτουργία μάρκετινγκ μπορεί όχι μόνο να καταστήσει την επιχείρηση βιώσιμη και αποτελεσματική, αλλά και να την κάνει προστατεύσεις από το συνεχώς μεταβαλλόμενο εξωτερικό περιβάλλον. Το μονοετές πρόγραμμα αναπτύσσεται με σαφή επίκεντρο τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ για μεγάλες μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις αλλά και για επιχειρηματίες και είναι ειδικά σχεδιασμένο για άτομα που επιθυμούν να ακολουθήσουν καριέρα στον τομέα των Πωλήσεων και του Μάρκετινγκ. Παρέχει βασική κατανόηση για τις σύγχρονες προσεγγίσεις που απαιτούνται προκειμένου οι επιχειρήσεις να διατηρήσουν αλλά και αναπτύξουν τις σχέσεις τους με τα ενδιαφερόμενα μέρη της αγοράς με αποδοτικό και αποτελεσματικό τρόπο. Θα βοηθήσει τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν τα πλαίσια λειτουργίας των Πωλήσεων και του Μάρκετινγκ και θα επικεντρωθεί σε θέματα «αιχμής», όπως η διαχείριση της επωνυμίας, η διαχείριση των καναλιών διανομής αλλά και σε θέματα διαχείρισης ανθρώπινων σχέσεων.

Περιεχόμενα

Επίπεδο 1:

  • Βασικές αρχές Management
  • Δεξιότητες επαγγελματιών τμημάτων Marketing και Πωλήσεων

Επίπεδο 2

  • Διοίκηση Μάρκετινγκ
  • Διοίκηση Πωλήσεων και Διανομής
  • Έρευνα Μάρκετινγκ και analytics
  • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
  • Τιμολόγηση
  • Συμπεριφορά καταναλωτών
  • Πωλήσεις και Μάρκετινγκ B2B
  • Επικοινωνία και Μάρκετινγκ
  • Digital Marketing
  • Αναδυόμενα Θέματα στο Μάρκετινγκ
Οφέλη παρακολούθησης

Το πρόγραμμα στοχεύει να βοηθήσει τους συμμετέχοντες με τους εξής τρόπους:

  1. Να κατανοήσουν και αναγνωρίσουν τις προκλήσεις της σημερινής αγοράς
  2. Να κατανοήσουν τα εννοιολογικά πλαίσια του Μάρκετινγκ και των Πωλήσεων
  3. Να κατανοήσουν τη συμπεριφορά των πελατών και την κατεύθυνση της αγοράς για την επιχειρηματική επιτυχία
  4. Να κατανοήσουν τους ρόλους και τις ευθύνες ενός μάνατζερ πωλήσεων ή μάρκετινγκ.
  5. Να μάθουν να διαχειρίζονται, παρακινούν και καθοδηγούν ομάδες πωλήσεων και μάρκετινγκ.
  6. Να κατανοήσουν τις βασικές αρχές σχεδιασμού και ανάπτυξης καναλιών διανομής.
Κτίριο

    Δηλώστε Ενδιαφέρον:

    Έχω διαβάσει και αποδέχομαι την Πολιτική προστασία προσωπικών δεδομένων