Χρήση τεχνικών και εργαλείων προώθησης μέσα από τη χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Social Media Marketing) με σύγχρονα εργαλεία και Mobile εφαρμογές
Ενότητες
Ανάλυση και παρουσίαση επιχειρηματικών μοντέλων ιστοσελίδων
SWOT, Ανάλυση εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος
Περιγραφή έρευνας αγοράς και τα στάδια υλοποίησης
Τρόποι προβολής μίας ιστοσελίδας μέσω ενός ολοκληρωμένου πλάνου marketing
Προϋποθέσεις επιτυχίας μέσα από την χρήση Social Media Marketing
Παρουσίαση και ανάλυση του τρόπου αύξησης των Followers στα social media
Ανάλυση ενός τακτικού πλάνου επικοινωνίας μέσα από τα Social Media
Mobile εφαρμογές
Error: Contact form not found.