Επαγγελματικά προγράμματα για όλους
Επαγγελματικά προγράμματα για όλους
Ψυχολογία των παιδιών μέσα από την ζωγραφική
Ψυχολογία των παιδιών μέσα από την ζωγραφική

Οι ζωγραφιές των παιδιών είναι τόσο αυθόρμητες, πλούσιες σε σχήματα και χρώματα και εκφράζουν έναν ολόκληρο κόσμο. Προσφέρουν πλούσιο υλικό για τους μεγάλους, καθώς τους δίνουν μια γενική εικόνα των συναισθημάτων αλλά και των προβλημάτων τους, ενώ αποτελούν το κλειδί ερμηνείας όσων αυτά αισθάνονται, ώστε να μπορέσουν να τα στηρίξουν και να τα βοηθήσουν να λύσουν τις ανησυχίες τους.

Τα σχέδια των παιδιών έχουν γίνει αντικείμενο μελέτης της Ψυχολογίας, της Ψυχανάλυσης και της Παιδαγωγικής, που αντιμετωπίζουν το παιδικό ιχνογράφημα ως αντανάκλαση της προσωπικότητας του παιδιού ή ως ένδειξη ανάπτυξης του.

Η παιδική ζωγραφική έχει όλα τα στοιχεία του εικαστικού έργου τέχνης: σχέδιο, χρώμα, σύνθεση, μορφή και περιεχόμενο. Βλέποντας ένα παιδί να ζωγραφίζει και ακούγοντας τα σχόλια που κάνει το ίδιο για το έργο του, είναι σαν να διαβάζουμε την ψυχή του, οδηγώντας μας σε συμπεράσματα πολύ σημαντικά για τη ζωή του και την ψυχολογία του. Για να μελετήσουμε τα συναισθήματα του παιδιού μέσα από τα σχέδια του πρέπει να δώσουμε μεγάλη σημασία στον τρόπο που καλύπτει την λευκή επιφάνεια, πως επιλέγει την φόρμα και τα χρώματα, με ποιον τρόπο προβάλλει τον εαυτό του προς τα έξω, ποια είναι τα ενδιαφέροντα και οι ανησυχίες του. Για το παιδί η ζωγραφική είναι ένα παιχνίδι που συνδυάζει τη σοβαρότητα και τη φαντασία και έχει τα χαρακτηριστικά του ονείρου.

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η εξέταση της παιδικής ζωγραφικής τόσο από την αισθητική όσο και από την ψυχολογική πλευρά, αναλύοντας διάφορα στοιχεία του σχεδίου τους με αφορμή έργα παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας.

Διάρκεια Σεμιναρίου: 10 ώρες

Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης.

Για περισσότερες  πληροφορίες επικοινωνήστε στο 210 3303333.

Ενδιαφέρομαι για το Πρόγραμμα:
Ψυχολογία των παιδιών μέσα από την ζωγραφική

Έχω διαβάσει και αποδέχομαι την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων*