Έτσι γράφεται το μέλλον
Έτσι γράφεται το μέλλον
Τεχνικός Τουριστικών Μονάδων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Τεχνικός Τουριστικών Μονάδων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας

Ο Τουρισμός αποτελεί για την Ελλάδα μία από τις κυριότερες πηγές εσόδων. Η συνεχής ανάπτυξη του συγκεκριμένου τομέα έχει ως αποτέλεσμα τη διαρκή ζήτηση εξειδικευμένων επαγγελματιών στο χώρο.

Ο απόφοιτος της ειδικότητας «Τεχνικός Τουριστικών Μονάδων  και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας» διαθέτει τις απαραίτητες γνώσεις και είναι ικανός να χειρίζεται υπεύθυνα και αυτόνομα διάφορα θέματα που έχουν σχέση με την οργάνωση και λειτουργία ξενοδοχειακών και τουριστικών επιχειρήσεων. Τα καθήκοντα με τα οποία ασχολείται είναι:

  • Υποδοχή των πελατών στο Ξενοδοχείο και εκτέλεση των σχετικών εργασιών στην Υποδοχή.
  • Φροντίδα στην άφιξη των πελατών και εξυπηρέτηση κατά τη διαμονή τους.
  • Εργασίες στους ορόφους και τα δωμάτια του Ξενοδοχείου.
  • Προμήθεια και διαχείριση του αποθέματος εμπορευμάτων και του υλικού.
  • Πώληση και σερβίρισμα φαγητών και κρασιών στο Εστιατόριο, καθώς και παρασκευή και σερβίρισμα αλκοολούχων ή μη ποτών στο Μπαρ.
  • Δημόσιες Σχέσεις
  • ΔιοργάνωσηΕκδηλώσεων

Οι απόφοιτοι μπορούν να εργαστούν σε:

  • Σε μεγάλες και μεσαίες Ξενοδοχειακές Μονάδες.
  • Σε Τουριστικές και Ναυτιλιακές Επιχειρήσεις (π.χ. Κρουαζιερόπλοια, Κατασκηνώσεις, Camping, Αγροτουριστικά καταλύματα).
  • Σε Επιχειρήσεις Διαφόρων ειδών που σχετίζονται με τον τουρισμό.
  • Σε κάθε είδους Επισιτιστικές Επιχειρήσεις.
  • Σε Εστιατόρια και Εταιρίες Catering.
  • Σε Επιχειρήσεις του τομέα της ψυχαγωγίας- διασκέδασης.
  • Ως Ελεύθερος Επαγγελματίας.
  • Αγροτουριστικά καταλύματα
  • Νοσοκομεία

  • Αρχές Οικονομικής
  • Τουρισμός
  • Οργάνωση,Λειτουργία Ξενοδοχείων Ι,ΙΙ
  • Οργάνωση -  Λειτουργία Μαγειρίου
  • Διοίκηση Επιχειρήσεων I, II
  • Αγγλικά
  • Γερμανικά
  • Marketing
  • Πρακτική Εφαρμογή στην Ειδικότητα
  • Οργάνωση -  Λειτουργία Εστιατορίου
  • Υγιεινή και Ασφάλεια
  • BAR
  • Οινολογία
  • Τροφογνωσία -  Εδεσματολόγιο
  • Ξενοδοχειακές Εφαρμογές με Χρήση Η/Υ
  • Λογιστική Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων
  • Πρακτική Άσκηση

BusinessCommunication Ο Στέλιος Καλαθάς, εισηγητής του σεμιναρίου με σπουδές στην οικονομία και στην υποκριτική παρέχει αυτό το σεμινάριο σε μεγάλες Εταιρείες απασχόλησης προσωπικού και αυτή τη φορά σε συνεργασία με το Ι.Ι.Ε.Κ ΚΟΡΕΛΚΟ θα σας μεταφέρει απαραίτητες στρατηγικές επικοινωνίας για έναν μελλοντικό Manager. Σε ποιους απευθύνεται Σε σπουδαστές Οικονομίας- Διοίκησης και Ναυτιλιακών, Ελεύθερους Επαγγελματίες και Στελέχη Επιχειρήσεων τα οποία ενδιαφέρονται να χτίσουν ένα ισχυρό επαγγελματικό και προσωπικό προφίλ και να γνωρίσουν όλη τη γκάμα των εκφραστικών μέσων που μπορούν να χρησιμοποιήσουν στη δουλειά τους προκειμένου να διασφαλίσουν ομαδικότητα και ισορροπημένες εργασιακές σχέσεις στο περιβάλλον που βρίσκονται. Κόστος παρακολούθησης: 10 ευρώ για τους σπουδαστές του Ι.Ι.Ε.Κ ΚΟΡΕΛΚΟ.

Ενδιαφέρομαι για το Πρόγραμμα:
Τεχνικός Τουριστικών Μονάδων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας

Έχω διαβάσει και αποδέχομαι την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων*